Timeline

Friday, 22 July 2011

2 Blogs?

Ja, dit klink nou na harde werk om 2 blogs vol te hou, maar daar is werklik “method in the madness”.
Die saak staan so: Vandat ons besluit het om te emigreer, het ek dagboek gehou oor my emosies, idees, vrese en wat-ook-al-nog. Ek kon dit net nie publiseer in ‘n blog of iets nie. Ons wou eers al ons geliefdes en belangrike persone in ons lewens vertel van ons besluit.  Alhoewel meeste mense van die werk ook nog nie van ons planne weet nie, het ek nou maar besluit om my gevoelens te begin deel. 
Omdat Afrikaans nou maar my moeder taal is kan ek myself net eenvoudig beter in Afrikaans uitdruk … maar … daar is ook Engelse vriende en kennise en ek wil hulle ook in die prentjie hou. Oja, en as gevolg van jare se Engels dink en werk en tik, is my tikspoed vinniger in Engels. Vreemd, nê?  Maar laat ek julle nou al waarsku. As julle dink dit gaan ‘n suiwer Afrikaanse blad wees, dink twee keer.  Ek mix my tale en het eintlik geen sin van spelling nie.  Hoop julle cope met dit J.
Siende dat ons kinders ook in ‘n Engelse skool is en dat veral die jonger klompie nie eintlik Afrikaans kan lees nie, wil ek ook graag hulle insluit by my blog.  Hulle sal seker maar die Engelse een meer lees.
Verder, indien daar ook die paar “vreemdelinge” is wat my blog wil volg, kan hulle ook maar doen in die taal wat vir hulle gemaklik is.
Ons sal maar sien hoe lank die 2 blogs aanhou. Dalk loop een van hulle dood of dalk doen ek goed genoeg en hou altwee aan die gang. 
Daar is 2 hoof redes hoekom ek hierdie blog/s doen. 
Rede Nommer 1: Om my familie, vriende en kennise te laat weet hoe ons vorder met ons voorbereidings vir die emigrasie en wanneer ons nou eendag daar oor die watertjies in Sydney settle, dan kan wie ook al lees oor hoe ons aanpas of in die grond duik J.

Rede Nommer 2: Ek het ‘n vriendin/eks-buurvrou, wat na Melbourne getrek het, se blog gelees en sommer BAIE geleer.  En dit ook sommer net geniet om te lees en te ervaar wat nog vir ons voorlê. Dus, hopelik kan ek ook iemand help met my ervarings.  Siende dat die Groot Trek al weer na amper 200 jaar aan die gang is (hierdie keer met beter tegnologie), sal daar seker die enkeling wees wat wel iets leer.

No comments:

Post a Comment