Timeline

Saturday, 30 July 2011

Blogging

Eerder laat as nooit.
Ek het eers onlangs die interessante wêreld van blogs ontdek.  Man, is ek nou beïndruk met die goetertjies. Ek het voorheen so hier en daar al iets gelees en weet natuurlik wat blogs is, maar nou is ek versot daarop. As ek op ‘n interessante blog afkom, met goeie skryfstyl, dan begin ek van dag een af en lees my pad tot vandag of die laaste inskrywing toe.
‘n Mens kan soveel leer van ander.  Selfs net om te besef daar is ander in dieselfde bootjies as jy of ander wat slegter af is – dan besef mens, ons is nie altyd dankbaar genoeg  vir dit wat ons het nie.
Hierdie blogging stokpertjie is vir my beter as om ‘n goeie boek of ‘n lekker autobiografie te lees.  Selfs beter as movies toe gaan….  (sommige!)
In elk geval, ek is ‘n “late blogger”.  Maar ten minste het ek die stokperdjie nou ontdek en ek gaan my bes probeer om jare se agterstand intehaal (“intelees”)

No comments:

Post a Comment