Timeline

Friday, 22 July 2011

Hoe werk die gesin?

Vir die wat nie weet nie:

Ons is 'n moderne saamgestelde gesin met 'n "my kinders" en "jou kinders" setup.  Daar is gelukkig geen "ons kinders" nie. (Net "ons honde" J)

Dit is ook eintlik meer kompleks as net jou kinders en my kinders. 
Ek is seker daarvan om die res van die blog soms te verstaan of in perspektief te sien, moet die wat nog nie weet of verstaan hoe ons gesin werk nie, dalk net weet wie is wie.

Eerstens is daar ek, Chantel en ek is getroud met Sarel.  Ons sal in Augustus 4 jaar getroud wees.

Ek het 2 dogters - Neré (9jr) en Cara (8jr) (Neré uitgespreek soos René - ruil net die R en N om). Hulle pappa is in die Hemel en hulle het nou 'n aardse pappa, my nuwe man, Sarel. Hulle noem Sarel "daddy" en het self besluit dat "oom Sarel" eerder hul Daddy moet wees.

Sarel het 2 kinders uit sy eerste huwelik, Aaron (16jr) en Megan (12jr).  Megan noem my Channa.  Dit was my eerste man, Jan, se bynaam vir my en nadat sy dit uitgevind het, is dit nou maar haar troetelnaampie vir my.

Megan bly so half by ons en so half by haar ma.  Dit is nou al so vandat sy 7 jaar oud is en dit werk vir ons. Ek en Megan het 'n wonderlike verhouding.

Aaron bly voltyds by sy ma. Ons sien hom darem gereeld.

Sarel se eks vrou het ingestem dat die kinders saam met ons emigreer.  Dus, het ons vir 6 van ons visums aansoek gedoen.

Terloops, indien julle meer wil lees oor wie en wat ons is, kyk gerus op die Engelse blog.

Tot later....

No comments:

Post a Comment