Timeline

Sunday, 31 July 2011

Wees voorbereid, die einde is naby

Dit klink asof ek nou ‘n stukkie uit die Bybel aanhaal, maar ek praat nou nie oor Bybelse goed nie.  Ek praat nou oor ons Groot Wag vir ons Groot Trek.
Sien, ons het laas jaar (2010) in Julie besluit ons gaan aansoek doen om te emigreer.  In Augustus het ons die emigrasie agent gesien. In September 2010 het ons formeel die proses begin en 10 maande later … viola… ons het ons Visums om permanent onsself in Australia te vestig.
Nou ja, enige persoon wat al deur hierdie proses is weet dat dit nie kinderspeletjies is nie en dat dit ‘n konstante gerondskarrel is om die regte dokumente op die regte tyd by die regte plek te kry.
Ek is nou glad nie ondankbaar dat die proses so vinnig gegaan het nie, maar die spoed het ‘n klein probleempie geskep:  Ons is nog nie reg om te gaan nie.
As dit van ons afhang, sal ons more ons goedjies pak en gaan, maar ongelukkig moet ons eers wag dat Sarel sy besigheid uitsorteer en die ander groot probleem is om die huis verkoop te kry.   
Die huis is al sedert Januarie 2011 in die mark.  Ons het nog net 2 mense gekry wat kom kyk het!  Ek het van die begin geweet ons gaan sukkel om die huis te verkoop maar ek het werklik nie gedink dit gaan so stadig gaan nie.  Ek is nou nie die geduldigste mense nie, maar soos ons almal weet, om huis te verkoop moet jy geduldig wees. Nou ja, hier sit ek. Ek is geduldig, maar gefrustreerd want ek weet nie wanneer die einde gaan kom nie.
‘n Mens leef elke dag met die wete dat die einde naby is (of dalk ver is) en gevolglik is ons maar elke dag voorbereid.  (Klink al weer asof ek uit die Bybel uit preek maar ek praat nou hier van ons voorbereiding op ons groot trek, nie my geestelike lewe nie. Maar hier is beslis ‘n geestelike les uit te leer!)
Net so filter hierdie voorbereiding en wag op die einde, in ons daaglikse lewe in. ‘n Week of wat gelede gaan ek na die plaaslike SUPERSPAR om die gewonde brood en melk en wat-ook-al te koop.  Daar sien ek toe groot Dettol Koekies seep met ‘n 50% discount vir elk.  Wat ‘n bargain?!!!  ‘n Vinnige voorraad berekeing laat my onthou dat ons seep voorraad by die huis laag is en ek besluit om sommer ‘n hele klomp van die seepies te koop.  (My ma het my geleer om op groot maat te koop as ek ‘n goeie special sien).
Voordat ek by die betaalpunt kom, ruk iets my tot stiltand.
Ons gebruik hierdie grote seep teen ‘n tempo van ongeveer 1 per maand. As ek hierdie koop is dit meer as 'n jaar se voorraad. Wat as ons nou binnekort die huis verkoop en ons trek binne 6 maande? Dan het ek te veel seep!!!! Kan ‘n mens seep saamtrek?  Is dit nodig om seep saam te trek? As ek nou die ekstra seep gekoop het, en ons trek vinniger as wat ons nou dink, dan het ek geld gemors.  Hoeveel sal dan ‘n goeie hoeveelheid wees om te koop? 6 of 12. 
Ek besluit toe op genoeg vir so paar maande se voorraad. Jip, ek voel gemaklik met dit. 
En so wurm die wete dat die tyd naby is in elke dag se beluite. Ek weet die einde is in sig. Ek weet net nie wanneer nie en tot dan, leef ek maar met die wete dat dit enige dag kan wees.

No comments:

Post a Comment