Timeline

Sunday, 14 August 2011

Dankie tog vir Tegnologie

Alhoewel ons nog nie seker is wanneer ons Australia toe gaan trek nie, is ons in alle erns besig om voor te berei.
Dankie tog vir tegnologie! Terwyl ons so met die internet begin voorberei kan ek nie help om te dink aan ons voorvaders wat jare gelede Suid Afrika toe gekom het met die hoop op ‘n nuwe en/of beter toekoms nie. Hulle het geen manier gehad om werklik te weet wat vir hulle voorlê, hoe die Kaap gaan lyk, hoe die behuising sal lyk, ens, nie.  Iets om oor te dink en sommer nuwe respek te kry vir die brawe Ooms en Tannies.
Gelukkig leef ons nou in die 21ste eeu en ons kan met gemak BAIE inligitng op die internet kry.
Eerstens is daar genoeg websites wat mens vertel oor Aussie lewe.  Nuus, reëls, wette, woonbuurte, leefstyl.  Genugtig, ek kyk selfs gereeld op Coles and Woolworths se websites om ‘n idee te kry oor hoe die kos pryse lyk. Ons het al meubel winkesl soos IKEA se website deursoek en pryse vergelyk. 
Ons lees gereeld die nuus sites en ek behoort aan 'n paar relevante Aussie facebook groepe.
Die huisverhurings websites werk maar dieselfde as die sites wat ons hier in SA het. Ons het nou al ‘n redelike idee van buurte wat ons in belang stel in Sydney.  Nogal opvallend oor die "ratings" wat hulle die buurte gee dat misdaad nie ter sprake is nie. Net hoe kindervriendelik, ens., dit is. Ons gaan seker nog baie sulke welkome verassings kry!
Ons weet wat ons lewenskosts sal wees (wel min of meer). Ons weet hoeveel parke in die buurt is, ons weet hoe kindervriendelik dit sal wees.  Waar die publike vervoer is, hoe ver en gemaklik die winkelsentrum is, waar die skole is en watter buitemuurse aktiwiteite in die omgewing is. (alles danksy, google maps, street google en google earth!!)
Ons leer dit alles terwyl ons duisende kilometres van Australia is. 
Die kinders is ook baie gretig om te leer en Megan (12) het klaar vir haar ‘n skool gekies …. Gebaseer op die skool univorm. Nou-ja, moet maar seker die “amper tiener” tevrede hou met die mode ook J. Ons sal nog sien of ons werklik ‘n skool sal kies gebaseer op univorm. ;-)
Ons eet, drink, slaap Australiese voorbereiding. 
Ons maak ons lysies, gesels met vriende / familie in Australia oor geleenthede. Kyk na werkopsies en so gaan dit aan.
Ons drink behoorlik die blogs in oor ander mense se ervarings. Dit is nie net die praktiese reelings nie, maar die emosionele onwikkeling oor emigrasie wat mens in die blogs leer.  Ek moet eerlik wees, soos ek elke blog lees, word ek al hoe meer groen. Ag, as ek tog maar net alreeds daar kan wees en my nuwe lewe begin. Hierdie wag is vir my erger as toe ek ‘n kind was en vir my verjaarsdag partytjie moes wag, of vir die vakansie. Dit is vir my erger as toe ek swanger was en nie kon wag om my poppie te ontmoet nie.  Nee, kyk, hierdie is die ergste wag nog ooit. 
Ons doen soveel as wat ons kan aan hierdie kant met voorbereidning.  Ek weet dit gaan baie meer vat as net ‘n paar websites en blogs opswot, maar dit is wat ek vir nou het – en dit is nog steeds meer as wat die settelaars van die 1600’s en die die Voortrekkers in die 1800’s.  Ons is baie bevoorreg en dankbaar vir tegnologie.
Ons lysies is besig om te groei met vrae en plekke wat ons wil besoek. As alles goed gaan, gaan ons Desember / Januarie terug Australia toe vir ons “entry” en dan sal ons baie van ons vrae kan antwoord.

No comments:

Post a Comment