Timeline

Thursday, 25 August 2011

Varkie Geld

Vandag, ‘n storie wat nou nie regtig met ons emigrasie te doen het nie, maar nogtans interessant.
Dit is amazing om te sien hoeveel geld mense weg gooi! Letterlik
In Januarie 2010, het ek ‘n groot pienk spaar vark gekoop, om die kinders te leer om te spaar vir ons Australië vakansie. Ek het vir die kinders ‘n swart merkpen gegee en gesê maak dit ons Australië spaar varkie. Sien foto’s van ons pienk varkie.


My oudste dogter is ‘n regte kraai.  Alles wat blink word opgetel en 99% is daardie blink optel goedjies regte geldjies.  Sy tel sommer maklik in een Saterdag middag by die winkel sentrum so tussen R1 of R2 in klein geld op.  Meestal ‘n paar bruin 5 sente of ‘n 10c of 2. Laas jaar in Australië het sy meer as $5 in los kleingeld oor ‘n tydperk van 3 weke opgetel. (Dit is R35+!!!!!)
So het dit maar tradisie geword dat hierdie optelgeld, pienk varkie toe gaan en nou noem ons alle optel geld, “varkie geld”. Die hele familie deel nou al aan die varkie geld ritueel.
Ons het toe nooit die varkie se magie oopgesny vir ons vakansie laas jaar nie, maar het besluit om aan te hou spaar vir ons volgende vakansie.  Almal tel nou varkie geld op.
Vandag moes ek gou iets gaan doen by ‘n mall in Randburg. Van die parkering, tot by die winkel en terug het ek 55c opgetel.  Alles varkie geld – lê nou lekker in Varkie se magie.
Soms sit ons los kleingeld van ons beursies daarin, maar meeste is optelgeld. Ek vermoed dat hierdie optelgeld maklik meer as 80% van die varkie se geldmagie uitmaak. Sy magie is so halfpad vol! (Dit is regtig 'n groot vark)
As ons eendag daardie varkie slag, sal ek julle vertel hoeveel varkie geld ons bymekaar gemaak het.  

 

Oink - tot later.....

No comments:

Post a Comment