Timeline

Saturday, 24 September 2011

Ons huis

Posted by Picasa


Ek sê deesdae vir mense dat ek nie meer bid dat God ons moet help om die huis te verkoop nie, maar dat Hy eerder vir my moet help met meer geduld.  Hulle sê huiskoop (en trou!!) is nie perde koop nie.  Nou ja, met die huidige ekonomie, is ek seker die verkoop is erger as die koop! 

Ons kan slegs trek en begin planne maak vir ons emigrasie uit Suid Afirka na Australia as ons huis verkoop is.  Dus, is dit nou die laaste dingetjie wat in ons pad staan.  

In Julie 2005, net nadat my eerste man oorlede is, het ek besluit om uit Durban/Pinetown area te trek, terug na my bekende omgewing in Alberton, Gauteng. Na so 'n geweldige slag in my lewe wou ek nader aan my ouers en skoon ouers wees. Ek het die huis redelik vinnig na Jan se dood in die mark gesit.  Ek onthou nog goed, die huis het die Maandag oggend in die blaadjie verskyn en daardie aand was 4 mense op ons rylaan om die huis te kom bekyk. Almal gelyk.  Die agent het behoorlik bokgespring om die ouens tevrede te hou.  Hulle is toe almal daar deur die huis en terug op die rylaan staan hulle en stry oor wie eerste 'n offer gaan insit. Almal wou gelyk die huis koop!  En dit teen dubbel die prys wat ek en Jan die huis voor gekoop het aan die begin van 2003.

Tjoef-tjaf en die huis verkoop was afgehandel.

Nou ja, hierdie keer is 'n totale ander storie.  2005 was die ekonomie in 'n "boom"en alle huise het vinnig verkoop. Die huis mark was op sy top.

Nadat ek vir Sarel ontmoet het en ons verloof geraak het, het ons besluit om saam in te trek.  Met sy kinders en my kinders saam, is ons skielik 'n gesin van 6 en Sarel se 3 slaapkamer huis was nie meer groot genoeg nie.  Ons het toe onmiddelik begin soek na huise wat groot genoeg is vir die groot gesin.

Ons het oral in die omgewing gesoek. Sarel se kinders was reeds gevestig in hul skole. Ons moes dus in die voerarea van die skole bly, sodat my kinders na dieselfde skool kon gegaan het.

Ons kon net eenvoudig nie 'n lekker huis kry wat in ons prysklas is nie.  Die huise wat wel genoeg slaapkamers bied, was net bo ons vuurmaakplek.  Een van die agente vat ons toe na 'n huis in 'n estate wat soos die kraai vlieg, nie eens 1km van ons huis af was nie.  Ons het nie van die huis gehou wat die agtent ons gewys het nie (toevallig bly my ginekeloog nou in daardie huis!), maar ons het verlief geraak op die area en besluit om 'n erf te koop en ons eie huis te bou. 

Sarel het al voorheen gebou en my pa is 'n elektrisiën, met baie bou ondervinding, so ons was reg vir die groot taak.

Ons het 'n perfekte erf gesien en dit gekoop.  'n Baie goeie argitek vriend het ons bouplanne gedoen en teen einde 2007 was ons reg vir die bou. Voor die bou het ons nog gou getrou, Sarel se huis verkoop en oorkant ons erf in 'n huurhuis ingetrek.  Ons was reg om as eienaarbouers ons huis te bou.

Hier is 'n paar foto's van ons bouwerk en ons huis:

Die erf voordat ons begin bou het



Grondwerke begin



Grondwerke en voorbereiding

 



Die kinders speel tog te lekker in die sand wat vir die grondwerke afgelewer is



Voorbereiding vir die "raft foundation" - hier is baie dolomiet grond en gevolglik mag hier slegs "raft" fondasies gedoen word

 


Die elektriesiteits, riool, ingeboude vacuum cleaner en Sarel se home automation pype word gelê voordat die sement kom.  Die huis reg in die middel, regs van die geel huis, is die huurhuis waarin ons gebly het terwyl ons gebou het.  Ons kon lekker toesig hou oor ons 'baba'.

 


En daar kom die sement. 
Hierdie was die 8ste Desember 2007 gedoen. Ek onthou nog goed, want dit was die dag voor my verjaarsdag.

 


Terwyl hulle die sement gooi, het 'n vreeslike storm ons getref (Tipiese Hoëveld storm). Al die modder het dit onmoontlik gemaak vir die sement trokke om naby die fondasie te kom en gevolglik moes ons vinnig reel vir hierdie oranje monster om te kom help met die pomp van die sement.

 


Siende dat die boubedryf mos toemaak vir kersfees het ons die bouwerk laat staan tot Januarie 2008.  Hierdie was die eerste stene wat gelê is in Januarie.




En 'n paar weke later was ons reg om die "slab" te laat gooi vir die eerste vloer om gebou te word.



Hier begin hulle die eerste vloer se mure te bou op die droeë slab

 


En vinnig-vinnig was die eerste vloer gebou.


Die dak kom op ...




Die voorkant van die huis
 

Amper klaar gepleister




'n Kaaps-hollands huis moet mos wit wees!
 

Die huis is klaar - hier met al die ligte aan.  Dit was so snaaks, want Sarel het sy eie "home automation" ding hier by die huis ingesit.  Dit sou op hierdie stadium 'n rukkie neem voordat hy al die ligte uitsorteer het.  Gevolglike as mens 1 lig wil aanskakel om iets te doen in die aand, moes die hele huis se ligte aankom.  Ons bure en die mense wat verby gery het, het seker gedink ons was mal want AL ons ligte was altyd aan. Gelukkig het Sarel dit uitsorteer voordat ons ingetrek het.




Die ligte binne die huis


Ons huis van agter

 Ons huis van voor 


Ons het hierdie huis met liefde gebou. Daar was baie sweet, maar gelukkig nie bloed of trane nie. Dit was 'n wonderlike projek vir my en Sarel binne ons eerste huweliks jaar.  Ons het goed saamgewerk en die huis het baie goed uitgekom.  

Ons het Augustus 2008 ingetrek. Ons woon nou al 3 jaar in hierdie huis en ons is ongelooflik gelukkig hier.  Dit is 'n wonderlike entertainment huis met 'n groot kombuis, patio, snooker en pub kamer en genoeg slaapplek vir 'n klein army.  

As ons geweet het dat ons sou Australia toe immigreer, sou ons nooit die huis gebou het nie.  Maar ons kan nie vooruit sien nie en ons het ons besluit geneem. Ek gaan nie in Suid Afrika bly net omdat ons 'n goeie huis het nie.  

Ons het Janurie 2011 die huis in die mark gesit. Daar is huidiglik 5 agente wat die huis bemark.  Gister, die 23ste September, het ons 5de persoon na die huis kom kyk. Nog net 5 mense!!!! Dit is vreeslik min mense!

Maar nou ja, dit is 'n huis wat in 'n baie spesifieke mark is.  In tussen bid ek vir daardie geduld.  Elke persoon wat die huis kom kyk is een nader aan die persoon wat dit gaan koop, so ek is geduldig!!

Hou saam ons duim vas (en vir die wat wil, bid asb) dat die huis sal verkoop - of dat ek meer geduld moet kry :-)

Groete tot 'n volgende keer.

No comments:

Post a Comment