Timeline

Monday, 12 September 2011

Mylpaal nommer 1

Vandag het iets baie spesiaal vir my gebeur.  Ek dink dit was een van daardie vele mylpale op ons reis.
Ek weet daar gaan sommige mense wees wat nie die êrns hiervan gaan verstaan nie, maar die wat alreeds besluit het om te emigreer, wie besig is met die proses of die wat dit reeds deurgemaak het sal verstaan waarom ek so opgewonde is oor wat vandag gebeur het.
As gevolg van verskeie redes, maar hoofsaaklik finansieel, het ons besluit om ons Desember “vakansie” na Australië te kanselleer en eerder ander plan te maak met die “entry” van almal.  Vir nou, gaan ek en Sarel alleen in Oktober na Sydney om ons “entry” te doen, ons bankrekening te aktiveer, buurte te gaan bestudeer en sommer net kyk hoe ons lewe gaan werk in Sydney. 
Ons hoop dan om voor ons “entry” datum verstyk al die kinders volgende jaar in te neem, of dalk kan ons selfs voor daardie datum emigreer.
Nou ja, terug na my spesiale ervaring vandag.  Ek skakel toe die reisagent wie ons altyd van gebruik maak (persoonlik en vir die besigheid) om ons vlugte vir Oktober te bespreek en sy vra al die nodige vrae insluitend of Sarel sy Nederlandse paspoort gaan gebruik en of sy my kan help met my visum aansoek.  Ingedagte sê ek vir haar ja, Sarel sal seker sy Nederlandse paspoort gebruik.  Sy vra my toe of ek sal regkom met my toeriste visum. 
Dit voel toe vir my of iemand my met ‘n plank oor die kop slaan en toe onthou ek.  ONS HET NIE VIUSMS NODIG NIE.  ONS HET PERMANENT RESIDENCY VIR AUSTRALIE.
Ek voel toe redelik stupid om vir haar se sê dat ek ‘n fout gemaak het oor Sarel se paspoort, maat toe verander my stupidgeit vinnig na trots toe ek haar vertel dat ons beide met ons Suid Afrikaanse Paspoorte ingaan want ons het ons PR visums en dit is ons “entry”.
Dit was amper onwerklik! Dit was 'n oomblik waar realiteit ingeskop het! Wow, ons gaan ons PR gebruik!  Ek is werklik trots op die feit dat ons die belangrike dokument het!
Op 'n ligter noot: Ek dink ‘n ander mylpaal is dat Sarel die naweek ‘n Australiese bankrekening oopgemaak het via die internet.  Ons kan net geld inbetaal in die rekening en kry geen rente totdat Sarel homself gaan “aanmeld” by die persoonlike bankier om te kan wys wie hy is (‘n Fika tipe ding) en dan kan ons begin transaksies doen met die rekening.
Mens kan maklik ‘n “immigrant rekening” by meeste Australies banke oopmaak via die internet.  Elke bank bied maar soos hier in SA dieselfde tipe diense en kostes.  Dit is ‘n persoonlike besluit en ek sal aanraai dat indien jy ‘n rekening wil oopmaak, dit nie te doen net omdat iemand gesê het die bank is goed nie. Doen jou huiswerk. Dit is hoekom ons internet het! J
Nou wag ek vir my volgende paar pylpale om julle te vertel.  Met elke mylpaal kom die tyd al hoe nader vir ons trek.

No comments:

Post a Comment