Timeline

Friday, 9 September 2011

Ons hou die idee aan die lewe

Wag is nie noodwendig ‘n woord wat ‘n kind verstaan nie.  As hulle moet wag, dan verloor hulle gou fokus op die doel. Hulle gaan aan met hul lewe.  Hulle speel met maatjies, beplan "sleepovers" en bbm of mixit op hul selfone terwyl hulle fokus verloor.
Alhoewel die kinders baie gelukkig is met die idee om na Australie te trek, moet ek maar gereeld idees vorendag bring om die gedagte aan die gang te hou.
Ons het al vele “aktiwiteite” uitgedink om die kinders geïntereseerd te hou.  ‘n Paar idees wat ons al begin doen het is die volgende:
·         Laat die kinders saam met ons huise kyk op die internet en gee hulle kans om self vir ons te wys watter huis is hul gunsteling
·         Kyk op internet na skole, buitemuurse aktiwiteite en interessante plekke om te besoek
·         Ons begin vriende maak met mense in Sydney en probeer penvriende kry vir die kinders
·         Ons praat oor ons vrese, idiale en idees.  Almal deel aan hierdie gesprekke.
So het ons ‘n paar Sondae terug ‘n lekker gesins braai gehou en terwyl ons vir die vleisie wag om gaar te word, beluit ons toe om ons idees neer te skryf. Ons idee is om hierdie woorde van ons te onthou en later weer daarna te kyk, sodat ons kan dokumenteer oor hoe ons op verskillende stadiums voel.
Ons het 2 vrae aan onself gevra en die antwoorde was as volg:
(Ons het almal in Engels geantwoord, so ek skryf ons antwoorde woord vir woord neer)
Why do you want to move to Australia?
Cara (8yrs) - We are going to have lots of fun there.  They have more fun places. South Africa do not have so much fun places
Neré (10 yrs) – I want to get away from the strikes and taxi’s.  Striking people looks dangerous.  Taxi’s drive like idiots and cause bad accidents.
Megan (12 yrs) – It will be a big adventure. I want to feel what it feels like not living in South Africa. I will have freedom to do more things like going to the mall with my friends – ALONE – without my parents babysitting me.
Chantel (mother) – I feel like white people do not have opportunities, a history and future in South Africa. I don’t want to be judged in business on the colour of my skin, but want to have equal opportunities for myself and my children. I want to live somewhere where my children have a better future.
Sarel (Dad) – I want to be in a place where I can sleep every night without waking up and worry about every sound we hear. I want to go to parks that are free, clean and not fenced off. I want to live in a non-racial country where my children have a future.
Die 2de vraag was:
What I am I going to miss about South Africa?
Cara – Our big house, the pets, the family and South Africa
Neré – Our house, the pets, our family, Durban, the Kruger National Park, friends, school, our tutor, the cars and Honeydew Mazes
Megan – Family and friends. I will miss being with my friends at school every day.  The horse riding and our pets.
Chantel – I will miss my Mom and Dad.  Family, our pets. My domestic help and how easily we can get help in South Africa. I will miss the bushveld, being able to go dining out easily and cheap. My friends. I am going to miss my work.  With regards to food, I am going to miss SPUR Durky sauce and Jelly tots.
Sarel – Pets, bushveld, eating out and to braai on a wood fire.  I will miss our local pub: PEPPER CHAIR! And the big cheap steaks we get in South Africa
So daar het julle dit, hoekom ons wil trek en wat ons gaan mis.  Ek gaan nog vrae vir die kinders vra en sal dit weer hier neerskryf. Dalk vra ek weer dieselfde vrae en sien veral hoe die kinders se antwoorde verander.
Groete lot later en geniet die Rugby World Cup – dit begin vandag! Go Bokke!!!

No comments:

Post a Comment