Timeline

Monday, 31 October 2011

Ons gaan terug huis toe

So amper of ons was gestrand in Australia.  Qantas het mos besluit om hul hele vloot vliegtuie te "ground" en ons was so netjies in die middel van dit alles. 
Gelukkig het die regering ingespring en vir Qantas gesê hulle moet nou vinnig hul vlerke regskud en begin vlieg. Ons vlug is more oggend (hopelik op tyd!!!!) en ons is klaar gepak en reg om huis toe te gaan. Ek is in die bed, nog een slapie dan gaan ons huis toe.

Ek voel so absoluut in 2 gedeel. Ek wil huis toe gaan om my kinders te sien - ek verlang vreeslik!!!! Maar ek wil ook hier bly om met my nuwe lewe te begin.  Ek sal myself maar goed orienteer om die "laaste skof" daar in Suid Afrika klaar te maak.

Nou ja, Suid Afrika hier kom ons. Tot volgende jaar Australia :-(

No comments:

Post a Comment