Timeline

Thursday, 1 November 2012

Ek het vandag bedank

Ek het vanoggend by bedanking ingehandig by die Maatskappy waar ek werk. Dit bring nogals emosies mee wat ek nie gedink het daar sal wees nie. Ek het nou 6 jaar vir my man se Maatskappy gewerk.

Toe ek my man ontmoet het in 2006, het hy my vertel dat hy sy eie besigheid net begin het (saam met 'n vennoot). Ek het op daardie stadium vir 'n lewensversekerings maatskappy in Johannesburg gewerk, maar toe ek later daardie jaar Pretoria toe trek, was die afstand na my werkplek net te ver en ek het bedank. Ek het vir 'n kort tydjie by Vodacom in Midrand "getemp" in hul HR afdeling. Toe my tydelike werkie klaar is, sit ek toe sonder werk.

Op daardie stadium het my man se maatskappy redelik begin groei en hulle het 'n admin persoon nodig gehad. Ek was natuurlik beskikbaar en het gelukkig die nodige ondervinding gehad. Ek moes net leer om Pastel (die accounting package) te gebruik en tjoef-tjaf, daar bestuur ek toe al die finansies, administrasie en HR van die maatskappy.

Daar was dae waar ek nie geweet het of ek kom of gaan nie en dan was daar dae wat stil was en siende dat die kantoor van ons huis af is, was dit natuurlik baie gerieflik.

Ek het meeste van die tyd kans gehad om my kinders by die skool te gaan haal en was betrokke by die middag huiswerk roetine. Dit was 'n ongelooflike voorreg om te kon werk en daar te wees vir die kinders.

Net voor ons die eerste keer Austalie toe is vir vakansie in 2010, het ons 'n assistent vir my in diens geneem om so bietjie van my werkslas te verlig. Siende dat ons 2 alleen in die kantoor is, het ons 'n hegte vriendskaps en werksverhouding gebou. Ek gaan dit voorwaar mis om elke dag 'n vriendin in die kantoor te hê :-(

Vandat ons besluit het om te emigreer het ek haar geleer om my deel van die werk te doen en ek kan dus nou met 'n geruste hart bedank, wetende dat sy my rol ook goed sal kan bestuur. Sy het 'n volwaardige Administrasie en Finansiele bestuurder geword.

Ons het intussen 'n kantoor in 'n kantoorblok in Centurion gekry, siende dat ons nou nie meer 'n "huiskantoor" kan doen nie. Ons trek binnekort daar in.

Nou-ja, die koël is deur die kerk en my bedanking is in. Natuurlik het die "base" daarvan geweet, hierdie was maar net 'n formaliteit. Dit mag dalk 'n bedanking wees maar nie 'n finale groet nie. My man sal nog steeds betrokke wees by die maatskappy, so ek sal altyd soortvan deel wees van die maatskappy.

Maar steeds, dit is die einde van 'n era. En die begin van die einde van ons hier in Suid Afrika!

No comments:

Post a Comment