Timeline

Thursday, 17 January 2013

Laaste dae in SA!

Wel, nadat die container daar weg is, het ek so 'n leë gevoel in my hart gehad.  Maar die huis was nog nie leeg nie!!

Ons het nog redelik meubels en goed in die huis gehad wat na verskillende plekke moes gaan. Van die items was doelbewus agtergelaat sodat ons nog vir 'n maand in ons huis kan bly.  Daar is wel 'n handjie vol goed wat hulle nie in die container kon pas nie, maar soos genoem, het dit reeds na die trek maatskappy gegaan om later verskeep te word.

Ons het ten minste nog 'n bed gehad om op te slaap, 'n sitkamer stel en TV waar ons kon TV kyk. Buurvrou maatjie het vir my 'n paar borde, wynglase, 'n pot en 'n pan geleen. Ek het by my ma 'n mikrogolf oond geleen. Ek het ons pickniek mantjie uitgehou en daardie messe en vurke gebruik.  Ek het my Thermomix uitgehou so ons kon ten minste kos maak daarin ook. 

Verder het ek my gunsteling skerp messie, 'n sker, blikoopmaker en 'n opskeplepel uitgehou. (Dit het alles in die tasse saam gekom)

Ons was dus reg om vir so maand in ons huis te woon.

Maar eers het ons die laaste item op ons "bucket list" gaan doen. Ons het vir 'n week na Kaapstad gegaan.  Wel, eintlik het ons in Paarl gebly en daar rondgery, wyn geproe en Tafelberg gaan besoek.

Tafelberg is Suid Afrika se grootste ikoon en dit was vir ons belangrik dat die kinders ten minste Tafelberg sien voordat ons land uit gaan.

Hiermee 'n paar foto's van ons vakansie daar:
 

Wynproe by Nederburg

Kids voor Nederburg se Masterchef kombuis

Afrikaanse Taalmonument in Paarl



Bootrit net buite die hawe

Wynvatte by KWV

KWV

Grootste wynvatte!!! (by KWV)

Bo-op Tafelberg



Wel, na ons vakansie het ons 'n laaste Kersfees in SA by my Ma'le se huis gehad.  Ons het verder die laaste goed in die huis uitgesorteer .... en reggemaak vir ons vlug.

Hierdie 2 fotos is 2 dae voor ons gevlieg het.  Die eerste is die hoop goed wat ons bediende huis toe gevat het en die 2de is die laaste goed wat ons na my ouers se huis geneem het.


 
In my lewe sal ek NOOIT OOOOOIT weet in so groot huis bly nie.  Dit het gevoel of ons nooit die ding sou leeg kry nie.  Hoe groter die huis .... hoe meer crap maak jy bymekaar!!! NOOIT WEER nie.
 
Noudat ons in hierdie huurhuisie in Sydney is, besef ek dat ons die regte ding gedoen het om meeste van ons meubels weg te doen en dat ons 20ft container self te veel is vir wat ons nodig het. 
 
Maar nooit weer 'n groot huis nie ... belowe!!!!!

1 comment:

  1. Hi, bly om te hoor julle is veilig in Oz, en dat jul alreeds 'n huurhuis gekry het. Geniet al die nuwe dingen!!

    ReplyDelete