Timeline

Monday, 21 October 2013

Tande Trauma in Suid Afrika

Sjoe, tyd vlieg.

Presies 9 maande nadat ons op ons vliegtuigie geklim het na ons nuwe land in Januarie vanjaar, het ek weer op 'n ou vliegtuigie geklim en na Suid Afrika gevlieg.  Nie omdat daar drama, trauma of krisisse is nie, maar omdat my tande nie van Australië hou nie.

Ek gaan jou nie verveel met al my tande stories nie, maar in kort sal ek net noem dat ek werklik een van die laaste mense in die ry was toe kwaliteit tande uitgedeel was. Na jare se wortel kanaal behandeling en krone en stopsels en wat-ookal-nog-gedoen-kan-word het ek nou besluit genoeg is genoeg!!! Ek is moedeloos.  Ek was skaars in Australie toe kort ek 'n stopsel. Net daarna word een van my tande grys en kraak in die middel deur.  'n Rukkie later val die helfde van die tand uit en die tandaards moes die ander deel maar trek teen 'n ongelooflike koste.  Daarna moes ek nog 4 stopsels kry.  Toe trek ons tandaards rekening al waar ek gewoonlik vir 3 of 4 jaar s'n betaal in Suid Afrika.  'n Paar weke later, toe ek 'n olyf eet (wat ongelukkig 'n pit in gehad het), byt ek die olyf en daar breek my voorste kroon mors af.  Nie los of op 'n vasplak tipe afbreek nie - mors af!

Nou ja, nadat ek maar my huil klaar gehuil het oor ek toe soos 'n uittand boemelaar lyk, moes ek plan maak en daardie plan lê nie in Australie nie, want om daardie tand te vervang kos baie geld!!!

Ek bel toe maar gou vir my neef wat 'n tandtegnikus in PTA is en hy gee my toe pryse oor nuwe tande, krone en alles is wat ek nodig het.  Nadat ek pryse met my tandaards bespreek het en 'n behoorlike vergelyking getref het, was daar net een oplossing en dit is reguit Suid Afrika toe.   Net daar bespreek ons toe maar my plek op 'n vliegtuig en hier sit ek nou pens en pootjies in die middel van my behandeling.  My besoek, spandeergeld, vliegkaartjie, 5 krone en 'n gebit kos my minder as 'n derde van wat dit in Australie sou gekos het.

Dit voel baie vreemd om terug te wees in Suid Afirka. Ek wou werklik nie so gou terug wees nie, maar omstandighede is omstandighede. Dit is darem lekker om die familie en vriende weer te sien.

Suid Afrika het baie duur geword.  Ek het nogal gedink om klere te kom koop, maar dit het ek nou maar gelos, want K-Mart, Big W, Target, Jay-Jay's en Supré is net so beskostigbaar soos Ackermans, Jet, Miladies, ens. As jy kwaliteit met kwaliteit vergelyk, dink ek dit is maar dieselfde.

Kos het baie duur geword, maar uiteet is nog steeds so lekker en goedkoop (as mens nou met Australie pryse vergelyk).

Ek het vandag lekker geshop by China Mall en daar is goed werklik nog goedkoop.

Maar nou ja, die plek het nie veel verander nie.  Ek voel nog steeds baie onveilig en ek was skaars 24uur in die land toe is ons betrokke by 'n road rage insident.  Ai, ons het vir 'n oomblik ons lewens gevrees met 'n onnosele man wat aan ons venster kom slaan het, maar het dit gelukkig oorleef om weg te jaag.

Ek verlang vreeslik na my man, kinders en ons sorgelose lewe in Sydney.

Ek kan dit self nie glo nie, maar toe die vliegtuig hier in SA land, toe besef ek .... Australia is nou my tuiste.  Ek het net kom kuier en goedkoop tande koop ....

(PS - inbox my as julle die tandtegnikus se besonderhede soek as jy dalk ook hulp nodig het)


No comments:

Post a Comment